Doprava a platba

Doprava

Dopravné se liší podle hodnoty zboží. V případě, že hodnota objednaného zboží překročí hranici 20.000 Kč, dovezeme Vám nábytek kamkoliv v České republice ZDARMA. Do 20.000 Kč je dopravné účtováno dle hodnoty Vaší objednávky, při platbě v hotovosti při dopravě účtujeme malý poplatek ve výši 30,- Kč:

 

Při nákupu do 20 000,- Kč účtujeme dopravu:

do 1500,- Kč .............................................170,- Kč

od 1500,- Kč do 5000,- Kč .......................285,- Kč

od 5000,- Kč do 10 000,- Kč ....................485,- Kč

od 10 000,- Kč do 20 000,- Kč .................585,- Kč

nad 20 000,- Kč .......................................zdarma

osobní odběr ......................................... zdarma

 

V ceně není vynáška do domu a bytu! V den závozu je potřebné si někoho zajitit na výnos - řidič není povinen nábytek vynášet, proto Vás řidič bude ještě cca. 1 hodinu před příjezdem kontaktovat, abyste měli co nejpřesnější termín dodání.

Zboží Vám dovezeme na adresu před dům a nebo panelák!

 

Zboží Vám dopravíme naší dopravou, po domluvě kurýrní službou (pokud na nábytek spěcháte, nebo malé věci), nebo poštou na dobírku, na poštovní adresu uvedenou v objednávce.

 

Umíme zacházet s nábytkem při přepravě... Nemáme sice nejlevnější dopravu, protože si zboží na auto nakládáme sami a také sami vozíme, abychom předešli případnému poškození nábytku, který je velice náchylný na přepravu (máme špatné zkušenosti s kurýrními službami - hodně reklamací).

Rozhodli jsme se proto nábytek si vozit sami, poté máte jistotu, že zboží dorazí až po domluvě s Vámi. Vždy voláme 1-3 dny předem a sdělíme i časové rozmezí kdy Vám zboží přivezeme a náš pracovník - řidič Vám ještě cca. 0,5- 1 hod. před příjezdem volá. Právě proto se Vám nestane, že kuryrní služba stojí před domem a snaží se Vám dovolat, že si máte jít nábytek vyzvednout a že Vám s tím nepomůže. A když je nábytek poškozený a vy se složitě dohadujete s přepravní společností a prodejcem, čí je to vina. Toto u nás nehrozí - my vozíme, my odpovídáme za případné reklamace. Reklamacím se sice také občas nevyhneme, ale značně jsme je omezili díky naši vlastní dopravě. Také bychom nebyli rádi, kdybychom čekali na nábytek dlouhou dobu a ten nám přišel poškozený vinou neopatrného zacházení, a poté bychom byli nuceni opět čekat na vyřízení reklamace - snažíme se tomuto předejít, a našim cílem je, aby byl náš zákazník spokojený.

Při telefonickém domlouváni termínu závozu infomujeme zákazníka mimo jiné i o tom, že bude potřebovat např. i více lidí, pokud se jedná o nějaké těžké krabice s nábytkem, tak aby potom nebyl překvapený.    

Osobní odběr je možný vyzvednout již pouze v BEROUNĚ, ul. Na Máchovně, areal na Máchovně čp. 1270 (tam kde je Toptrans)

 

Způsob platby:

Dle druhu zboží může být prodejcem požadována zálohová platba předem převodem na účet číslo:

2300326554/2010

ve výši 10 – 50% ceny zboží. Výši zálohové platby, nebo platby předem Vám upřesníme při telefonickém kontaktu při potvrzování Vaší objednávky.

 

Osobní odběr - doplatek ceny zboží v hotovosti

Dobírka - 30,- Kč

Dovoz prodejcem - doplatek ceny zboží – zaplacená záloha + dopravné (viz. Cena dopravného) + dobírka

Na splátky – akontace (%-tuální záloha) + dopravné (viz. Cena dopravného)

Zboží doručujeme především prostřednictvím naší dopravy, nebo popřípadně přes smluvního partnera přepravní společnosti. Za provedenou se rozumí přeprava v okamžiku složení zásilky na chodníku před vchodem domu na místě určení. Zboží je většinou dodáváno v demontu s podrobným návodem ke složení. Je důkladně zabaleno (krabice apod.) a pojištěné proti poškození.

Nabízíme také montáž zboží za poplatek 30% z celkové ceny zboží v okolí Prahy a Berouna, ostatní lokality po dohodě.

 

DODACÍ LHŮTA:

Termín pro dodání zboží je 2-4 týdny u tvrdého nábytku, 4-8 týdnů u polstrovaného nábytku (sedačky, pohovky).  Pokud jste si objednali více položek, budeme vám zboží expedovat najednou, až bude vše na našem skladu. Přesný den, kdy bude zboží doručeno na Vaši adresu Vám sdělíme na Váš email, popř. telefon, uvedený v objednávce ihned jak bude objednávka vyřízena. Přepravce bude mít k dispozici Vaše telefonní číslo pro případ nezastižení na dané adrese.

 

Nepřevezme-li kupující předmět plnění z důvodů ležících na jeho straně (např. zruší objednávku v případě, kdy je zboží již odeslané, není i přes dohodnutý termín přítomna kupujícím určená osoba nebo není schopen uhradit kupní cenu atd.), nese kupující náklady na dopravu nebo spojené s opakovaným dodáním v plné výši. Pokud Kupující nepřevezme zásilku, postupuje se dle obchodních podmínek a Prodávající má právo o úhradu vzniklých nákladů.

 

Více obchodní podmínky